lördag 7 april 2007

Wrrrrom!

Ooo!

Jag har borrat och grejjat idag! Gillar jag :) Trodde min superba upphängning av Trones skoskåp gått åt helsike då jag missat - ve och fasa - att en dörrkarm borde inneburit en ynka centimeters förskjutning för att jag skulle kunna öppna dem, men Älskling kom till min räddning och jag insåg att jag istället fick en fantastisk lådstopp. Nej, jag förstår, ni har ingen aning om vad jag talar om, men hipp hurra för kloke Älskling!

I alla fall: 10-talet skolådor går till återvinningen och det blir mer plats i klädkammaren. Walk in-closet som det gärna heter på Hemnet...eller snarare Walk-in-and-back-out-closet. Walk the line igår och den var bättre än första gången, trots stor bio-duk då och liten tv igår.

Cake på stereon, kurr kurr kurr i magen. Har ju varit så uppe i varv med mitt skruvande att jag alldeles glömt bort tiden. Vart tog den vägen? Nu är det ju snart bara två dagar ledigt kvar!

Clerks & glass i kväll månde? IKEA och gardiner imorgon? Ääääääälskling? Gör jag stackaren allergisk mot dfet blågula möbelmeckat?

When come back bring pie. Min tur att fixa fredagsfika till jobbet och kanske ska baka nåt extra till de där svärande föräldrarna som kommer för lägenhetstitt nästa helg. Chokladrulltårta ligger bra till...Mer för min skull än deras får erkännas, men de gillar ändå pojkens kakor bäst, för de är ju hans. Fast de är rara (måste sägas), så de får smaka om de vill (och jag lyckas lämna något...aj, aj, sockertand).

Finaste är min homeboy.
P&K!

Inga kommentarer: