måndag 6 februari 2006

Oooo!

Det är så spännande!
Snart, snart...Men tiden sniglar sig fram. Får sätta upp delmål på vägen!

I lördags var det Death Cab for Cutie
I morgon ska jag redovisa mitt projekt i Kista
På lördag är det martini bianco hos S
Lördagen därpå inflyttningsfest hos M & kombo
Sedan kommer lönehelgen och inget att göra...måste lösas. Eller ska man kanske sova? Känns iofs som om hela min tillvaro går ut på sömn ;)
första helgen i mars är den sista innan det är dags. Komer jag att behöva en axel att gråta ut mina adrenalinfyllda ångesttårar på, eller ska jag tillbringa min tid i gerda och svettas ut dem istället?

Just nu är jag mest sugen på att gå på bio. Fast jag har städat mitt badrum i stället. Och sorterat tvätten. Attans så duktig jag är! Om man har korta meningar får man plats med lite eftertanke i punkterna.

Dagens citat: ”Det är inte ett I-landsproblem när kaffemaskinen är sönder. Det är värre än så!”

Jaaa...det är ju så rysligt att gå de futtiga metrarna till kaffemaskinen i korridoren intill! Tänk om man måste hälsa på, eller till och med prata med (!), någon av sina kolleger. Ve och fasa.

Inga kommentarer: