måndag 27 september 2010

I, the PILF

När jag traskar runt på gymmet får jag erkänna att jag är lite spännig och fåfäng. "Kolla mig! Jag är minsann gravid men ligger inte hemma och käkar praliner för det!" Inte på ett självgott vis, för jag vet att det inte funkar för alla och har själv haft  rejält ont. Bl.a. av att sitta så mycket på jobbet. Hell! Bara att vara gör ont vissa dagar! Nej, jag hoppas snarare inspirera de som aldrig varit gravida att åtminstone lite är bättre än inget.

Innan semestern i augusti hade jag ont nästan varje dag, hela dagen. Under semestern nästan inget alls, eftersom jag var i rörelse konstant och belastade musklerna så mycket som jag kunde (och fick för älskling. Det är bra att ha en bromsare när man är lite dum och inte fattar närman måste pausa). Därför vet jag att jag måste hålla igång för att må någorlunda bra.
  1. 15 min, nivå 7/20 i crosstrainer
  2. Sittande bröstpress (15 x 15 x 3)
  3. Triceps push down (3,5  x 15 x 3)
  4. Sittande rodd (22,5  x 15 x 3)
  5. Lateral pulldown (4  x 15 x 3)
  6. Rear Delt ( 10  x 15 x 3)
  7. Bicepscurl (5  x 15 x 3)

Inga kommentarer: