tisdag 24 juni 2014

Idag har jag surfat och anmält mig för diverse babyboxar. Nu får vi se hur många telefonförsäljare och hur mycket spam jag drabbas av, bara för att jag vill ha några gratistidningar och blöjor. Kronan har en box för medlemmar och Apoteksgruppen har en som man beställer via nätet och sen hämtar i butik. Allt för föräldrar har också ett erbjudande på sin hemsida. 

Sen har man ju gratispåsarna på sjukhuset också, och de är väl de som är bäst egentligen, men jag kan inte hia mig. Visst var de på sjukhuset bra, men oj som vi fyllde papperskorgarna med reklam innan vi åkte hem sist!

Gick ut och jobbade i trädgården med magont idag. Det släppte inte av en timme på soffan, så jag tänkte att det var värt ett försök och det släppte när jag rörde på mig. Nu är buskarna grovtuktade och vi ska "bara" bara forsla bort klippet och slita upp halvmeterhögt (o)gräs på ca 40m2. Kul, kul. Men hjälper det magen ska man väl inte klaga och det är den träning jag hinner med.

Inga kommentarer: