måndag 3 mars 2014

Lite sömn och inget löp, fast mycket spring

Jag skulle jobba hemifrån idag och tänkte därför träna på morgonen. Tyvärr vaknade Semlan just när jag somnat och kunde inte somna om, vilket ledde till sisådär tre timmars sömn i hennes säng. Vaknade av att mina fötter var fullständigt avdomnade. Fick kräla mig ur hennes säng och linka in i den egna. Somnade om rätt fort där, men fick nog bara 1,5h, innan klockan ringde. Dödade den, somnade om och fick nog en kvarts sömn, innan helvetet brakade lös och jag fick återvända till dotterns säng. Följdaktligen är jag rätt trött idag och har inte haft en chans att hålla tidsschemat.

Löpband 1,57 km, 5% lutning, 15 min
Hakdrag 12,5x10/10/8
Leg curl 20x12x3
Leg ext 20x12x3
Lateral pulldown 20x12, 25x12/12
Plankan: 2x60s 

Klarade mer på alla övningar än vad jag gjorde förra gången som gravid. Visserligen inte i samma gym, eller på samma system, så det kanske inte är jämförbart. 

Känner mig rätt duktig som har två middagar på gång samtidigt nu, men har iofs inte hunnit obba mer än någon minut (och pausat för att logga träningen).

Inga kommentarer: