torsdag 4 juni 2009

Kryssa mellan skyfallens pölar

Jag gick och lade mig för sent igår. Satt länge med bröllopsförberedelser. Just nu är det så skoj att det är svårt att sluta och jag tror det är bra att "rida på vågen" innan ångesten infinner sig.

I vilket fall kom jag upp lite sent, men bestämde mig för att cykla till jobbet och köra styrka. Det är viktigare just nu att komma igång med träningen än att komma prick i tid. Eftersom det spöregnade i morse, så var det ändå inte läge att cykla när jag skulle.

Hamnade bakom en tonåring när jag hade 1/3 kvar. Han cyklade låååångsamt, så jag cyklade om. Sen följde en flera kilometer lång kamp om vem som skulle ligga först. Jag vet inte hur han kände, men jag hade iaf sketaroligt. Äntligen något som bröt lunken! Men det kan ha varit för att jag "vann" också ;-)

Förutom detta stod jag up och trampade som en vettvilling i uppförsbackarna. Resultatet blev minus 5 minuter på hela sträckan, vilket motsvarar att jag cyklade 1km/h snabbare än i tisdags morse. Är jag nöjd? Jajjemänsan!
  1. Pec Deck (12,5 x 13 x 3)
  2. Seated Dip (40 x 10 x 3)
  3. Pull Down (20 x 12 x 3)
  4. Axelrotation (4 x 12 x 3)
  5. Situps på boll (35 x 3)
  6. Sittande rodd (25 x 12 x 3)
Nu: Middag på stan.

Inga kommentarer: