tisdag 2 juni 2009

Up and running?

Jag ska inte påstå att det var enbart trevligt, men idag cyklade jag till jobbet, alla 18 kilometrarna, styrketränade och cyklade sedan hem efter jobbet. Jag skulle egentligen ha cyklat till jobbet och kört styrka igår, men kom inte upp i tid.

Behövde sova ut eftersom jag natten innan (då jag lade mig i tid, nykter) bara fick 3h sömn innan min kropp tyckte det var nog. Gick upp halv fyra... Jag fick förvisso 3h till på eftermiddagern, men var galet trött och jetlaggad all den vakna tiden. Mådde illa och glömde äta också. Allt var skit och jag var tragisk.
  1. Pec Deck (12,5 x 13 x 3)
  2. Seated Dip (40 x 10 x 3)
  3. Pull Down (20 x 12 x 3)
  4. Axelrotation (4 x 12 x 3)
  5. Situps på boll (35 x 3)
  6. Sittande rodd (25 x 12 x 3)
Känner mig kunglig nu! Iaf om jag bortser från krampen i mina lårs baksidor...

Inga kommentarer: