tisdag 2 februari 2010

2 av 5

OMG! Som kroppen har klagat idag! Och det har blivit värre för varje sekund som gått. Att jag begav mig till gymmet gjorde INTE saken bättre. :-´( Jag som hade hoppats på att träna bort träningsvärken. Men icke! Då försökte jag ändå ligga på en puls i mittensegmentet som skulle vara lite snällare. När man joggar och tror man ska dö vid 8,5 km/h, då är man i dålig form. Men jag vaknade iaf och kände mig pigg idag!
  1. Löpband
    • 1 km 5:57
    • 2 km 12.28
    • 3 km 19:14
  2. Axelrotation (6 x 5 x 4)
  3. Biceps curl (6 x 5 x 4)
  4.  Reverse fly (6 x 5 x 4)
  5. Axelrullningar (12 x 8 x 2)
  6. Liggande triceps med hantel panna/sträck (12 x 8 x 2)
  7. Situps på boll (30 x 2)
  8. Plankan
    • tå (75s)
    • knä (75s)
Jag fick vänta i snöstormen i 25 "ljuvliga" minuter på en buss som kunde ta mig hem. Desto skönare att komma på den när den väl kom dock. Sen kom jag hem, kollade mailen och fick se att jag fått avslag på en av tjänsterna jag sökt. Lite låg för det, men tröstar mig med att jag hittat en annan tjänst att söka, för vilken en kollega rekommenderat mig redan. Ska bara få in ansökan också! Och så ska jag få tummarna loss och skicka en ansökan till ett företag en kompis jobbar på också. Håll tummarna!

Inga kommentarer: