torsdag 25 februari 2010

Tröttdimman är över mig

Igår höll jag på att somna vid ratten när jag körde hem. Gick och lade mig så fort jag kunde efter att jag kommit hem och sov ca 1,5-2h. Sen upp och äta kvällsmat, dimmig och dann. Isäng vanlig tid, men somnade inte. Så klart. När jag väl somnat sov jag som en sten, vaknade 20 min innan alarmet gick av. Ställde fram soffan och sov/snoozade en timme till.

När jag väl drog mig ur sängen kände jag mig som en död. Dessutom var jag sjukt hungrig så jag mådde illa, men orken att fixa frukost fanns inte och om man duschar först hinner håret torka så att det inte tar så lång tid att föna. Samma procedur som vanligt mao.Kom för sent till jobbet, men jag har inget att göra, så det spelar ju ingen roll. Kunde inte tänka ordentligt första timman pga den kvarvarande dimman och nu, 12h efter att jag gick upp vill jag bara sova igen.

Inga kommentarer: