tisdag 23 november 2004

Tjuvkika

I mitt badrumsskåp finns bland annat...

Colgate munskölj - För att det funkar bra mot tandläkarens röda tabletter
Ansiktskräm - För torr hy
Differin - Mot fet hy (Men jag vill ha något MOT fett hår)
Deodorant - Luktar...inte. Inte jag heller - Bara gott...Tror jag.
Ögonbrynsfärg - har blonda ögonbryn
Vaselin - För att slippa färg i halva ansiktet när jag färgar ögonbrynen
Rakhyvel & rakblad - Mach3, man är väl feminist...
Tandborste & Tandkräm - Eftersom hoppet om att få pussas någon mer gång i livet inte lämnat mig, samt för att tandläkare är dyra (fast det senare är inte en lika trevlig anledning).
Rengöringskräm och ansiktsvatten - Mot smink
Tops - Hör hemma i var mans verktygslåda
Diane - Ger torr hy
Brutala mängder smink - Tänk om någon såg hur jag EGENTLIGEN ser ut...
Massa parfym - Beroende som drar till sig drönare.

To be continued! Missa inte den spännande fortsättningen i ”Badrumsskåpet - The Sequel”

Inga kommentarer: