tisdag 30 september 2014

Orkar inte med att sköta andras jobb!

Ringde spec-mödravården idag för att höra när jag skulle komma på återbesök och bedömning för igångsättning iom alla mina sammandragningar sedan v. 25. De hade en anteckning om att jag skulle bokas in till idag, men ingen hade bokat mig. Var likadant med sjukskrivningspapperna. Fick tid om en vecka. Är så trött och sliten och vill inte behöva bråka. En vecka kan jag iaf klara mig, tror jag. Har haft förvärkar i sex dygn nu och slemproppen har släppt på riktigt idag. Jösses vilken jätteklump!!! Vare sig förvärkar eller slemmis säger något om när det drar igång dock, därav är jag glad att ha fått en tid för undersökning iaf. 

Funderar lite på om jag hade kunnat ta allt med större ro om jag varit gravid innan internet...

Inga kommentarer: