torsdag 31 januari 2008

Alldeles orkeslös

Idag kändes livet i allmänhet rätt menlöst. Jag gick tidigare från jobbet än planerat, struntade i träningen och tog en shoppingpromenad istället. Hoppade av bussen ett par hundra meter från centrum och traskade i snålblåsten mellan de fina butikerna. Ville se om de fått in Odd Mollys vårkollektion bl.a, vilket de fått, men inget som föll mig på läppen (allra minst priset). De har en fin halterneck på hemsidan som var slutsåld i de flesta webbutiker fastän den inte skeppas förrän i mars/april. Hur som helst blev det väl i runda slängar 3 km promenerat, plus lite snurrande inne i butikerna. Vi kan kalla det moms.

Har förresten upptäckt Californication. Största behållningen på skådespelarfronten måste jag säga är goth-dottern Becca Moody. Samtidigt är det lite lustigt att David Duchovny är tillbaka precis där han sägs ha börjat sin karriär... Ooo! Nu kom jag att tänka på gymnasiekompisen (som skickade mig ett meddelande på Facebook häromdagen och ville bli bekant igen) var störtförälskad i honom. En flicka med alla tomtarna hemma på loftet.

Inga kommentarer: