tisdag 29 januari 2008

Men idag SKA jag!

Träna. Styrka.

Samma program som förra tisdagen, men denna gången går det förhoppningsvis snabbare, eftersom förra gången var lite av en testomgång då jag fick känna mig fram till vikterna.

Gjorde en jämförelse på ett gäng energibars. Tycker det är trevligt att ta efter träning, innan jag är hemma och kan äta riktig mat. Tyvärr får jag inte riktigt ihop hur jag kan presentera det på ett vettigt sätt. Det hade varit roligt att slänga in lite "standardgodis" för att se hur de gör sig i kampen. En hel del energibars är ju egentligen inget annat än förtäckt godis.

Hittade en krönika som väckte lite minnen appropå godis.

Annars....Vill jag ha vinröda kläder. En liten obsession just nu. En kofta och ett par sådana här.

Jobbet går bra för tillfället. Känns skönt efter fredagens och måndagens kaos, inte minst det känslomässiga. Måste säga att jag trivs med mina kollegor, det är bara min chef jag inte förstår mig på. Inte lätt med folk som funkar helt annorlunda på alla plan ;-)

Inga kommentarer: