lördag 19 januari 2008

I begynnelsen var hon

Längd 1,73 cm
Vikt 65,2 kg
Fett% 25,0 %
LBM 48,8 kg

BMI 21,9

hals 31,0 cm
bröst 85,5 cm strl 36
u bröst 72,0 cm 70C
midja 71,0 cm strl 38
navel 84,0 cm
rumpa 97,5 cm strl 38
lår 56,0 cm

  • 6h sömn, kände mig som en levande död när jag vaknade.
  • Fiberhavregrynsgröt med mjölk och lingonsylt.
  • Slängt skräp i en blå container.
  • Slängt saker i återvinningsrummet.
  • Förfärats över mina medmänniskors fasoner i ovan nämnda lokal.
  • Lyssnat på Interpol och läst Kenttexter.
  • Surfat.
  • Promenerat 3 km för att äta vegetarisk sushi.
  • Fönstershoppat och druckit kaffe på ett ställe jag inte lär besöka igen, men som trots allt hade ett visst underhållsvärde..
  • Sightseeat i min fortfarande ganska nya hemstad, tillryggalagt ytterligare 3 km.
  • Handlat och lagat fajitas med guaccamole på därtill perfekta avocados.
  • Sett Persepolis och ätit naturgodis.

Summa: En allt eftersom trevligare och trevligare dag. Ska man sluta när man är på topp och gå till bädds? Innan midnatt en lördag...?

1 kommentar:

Blondie sa...

Låter som en skön lördag. Själv tuffade jag omkring och ryckte i en och annan maskin i en källarlokal vid odenplan. Ser fram emot att följa ditt arbete med minskade cm.

You go girl!