söndag 22 mars 2009

Det där med sömn

Jag har inte hunnit sova tillräckligt under arbetsveckan, men i natt blev det lite bättre. Jag hade velat sova mer, för är det någon natt man ska ta igen sömn på, så är fredag till lördag betydligt bättre än den efterföljande natten, då man måste tänka på när man ska kunna somna på söndagen.

Eftersom jag varit tvungen att plugga har jag inte fått mycket roligt gjort idag, men jag lyckades i alla fall träffa två kompisar på stan för en snabb fika (de var i för bra form igår för att vara det idag) och ikväll (strax) ska vi på inflyttningsfest. Jag känner inte direkt någon på festen och är inte direkt partysugen, men det blir nog kul när man väl är där. Jag är inte den som brukar gå på fest och tro att det är någon annan än jag själv som har ansvaret för att roa mig, men det är bra om det finns lite underlättande förutsättningar iaf, så man inte kommer dit och känner oket läggas på ens egna axlar. Ett kök brukar vara bra. Det är ju ändå där festens kärna brukar vara.

Inga kommentarer: