tisdag 17 mars 2009

Det enda vi har är tid

Min ser för tillfället ut så här

6.30 Klockan ringer. Med lite tur kommer jag upp inom en kvart, men mer realistiskt är en halvtimme.
07:45 Jag går till bussen, pluggar på vägen till jobbet.
08:30 Jag kommer till kontoret, springer som en tätting mellan folk, maskiner, kurser etc. Inte en lugn stund.
18:20 Jag lämnar kontoret, pluggar på bussen hem.
19:00 Fixa kvällsmat och äta, lite städ eller handla.
20:00 Plugga
22:00 En stunds avkoppling, kollar kanske House, Californication, Gossip Girl eller Heroes.
23.00 Lite mer plugg.
23:45 Iordning för sängen.
00:45 Varför somnar jjag inte? Superstressad, måste ju upp tidigt imorgon! Tar ett varv i lägenheten, klappar katterna, kollar läget på torgen och gatan mellan dem. Går på toa och lägger mig sedan igen.
01:00 Däckad.

Inga kommentarer: