lördag 18 oktober 2014

Världens bästa Semla

I natt sov jag 2,5h i sträck (efter två entimmarslurar kan tilläggas). Vaknade och kände mig som en ny människa, fast ohyggligt kissnödig. Gick på toa och läckte när jag skulle sätta mig för att trycket mot blåsan blev för stort när jag böjde mig fram. Fräscht! Ja ja. Det blir bättre sen. Man får vara tacksam för den vila man får vid det här laget iaf. Idag blir det kalas för älskade Semlan som fyller fyra år. Vi bjuder på hemmagjorda kokostoppar, cup cakes och prinsesstårta. Pappsen blandade ihop paketen, så nu ska hon absolut ha på sig hundtröjan som hon egentligen skulle fått senare, istället för kläderna jag hade tänkt. Får svälja stoltheten och inse att hon inte har mindre vilja nu, än när hon kom. Haha! Det gör jag rätt ofta för snuffsan!

Inga kommentarer: