måndag 4 februari 2008

The Cure 4 Tour

Varför i hela helsike bokade jag massage på samma dag som jag ska på konsert? Boka om! Inte kan man missa Robert, hur ful och läskig han än är nu för tiden. Det är fortfarande The Cure!


Egentligen skulle jag varit på massage redan idag, men massören var sjuk. Tyvärr fick jag inte reda på det innan passet, så jag gick tidigt från jobbet, kortade passet och körde på med ytterligare lite tyngre vikter. Är inte helt fintrimmat än.
  1. 1,3 km rask promenad till gymmet
  2. Hanteldrag (rygg)
  3. Bicepscurl (arm)
  4. Axelvrid (axel, musarmsmusklerna)
  5. Liggande tricepskick med hantel (arm)
  6. Tricepskick (knästående, arm)
  7. Shrugs (axlar)
  8. 2,75 km löpband på 15 minuter (Yay!)
  9. Höftlyft (ben)
  10. Gummibandspush (bröst)
  11. Armhävningar (bröst)
  12. Situps på boll (mage)
  13. Bicepscurl med stång (arm)
  14. 1,8 km/5½ minuter på cykel
Somnade i soffan efter en kopp kaffe och chokladboll. (Min sambo TVINGADE mig (inte alls) att äta den! Den var äcklig(t god), jag lovar! Ska inte göra om det! (Bara en till, sen är paketet slut...))

Inga kommentarer: