söndag 3 februari 2008

Sunday, bloody Sunday

Sov till två, hade inte riktigt lust att göra något. Gjorde mig lååångsamt iordning och tog en sväng på stan innan tvättiden. Köpcentrat jag bor vid gör mig lite illamående och jag känner att shoppa inte riktigt är vad jag intresserar mig för för tiden. Har blivit lite mätt på det sedan jag flyttade till ett så pass centralt läge.

Har mest varit arg på granntanten som spionerar på oss. Tydligen tror hon inte att vi gör rent efter oss, vilket vi gör. Dock inte efter andra och definitivt utan att sätta upp martyrlappar á la "Vän av ordning". Hon ska vara jävligt glad att det var jag och inte hon som fick en grannes röda socka i vittvätten vid just det tillfället hon satte upp lapp om. (Som tack och lov och ta i trä inte färgade av sig, men ÄNDÅ!)

I övrigt vet jag inte just vad jag gjort av min dag. Det är dumt att vara arg.

Inga kommentarer: