torsdag 14 februari 2008

Sent ska syndaren vakna

Sedan senaste träningspasset har det inte blivit någon träning, inga promenader (utöver den i skogen i helgen), massa godis och kakor...ja. Mycket bra. Eller nåt. Jag har mått dålgt av maten och haft ont i kroppen. För mycket socker sägs ge ont i lederna, men för min del har det hållit sig i lattimus dorsi på höger sida. Just där mina problem var som värst när det begav sig 2004-5.

Hur som helst tycker jag tre timmars hoppande, dansande och skrålande till The Cure ska få räknas som motion. Har dessutom stått och dansat till min rumskamrats stora glädje och underhållning, med stooora hörlurar på öronen. Åh, så lycklig jag varit! Sen började jag läsa texter och höll på att börja gråta, men det är en helt annan historia. Robert Smith kan konsten att göra glad musik med hjärtsvidande texter.

Fick praliner, hundra pussar (Helsingborgsiska sådana) och en skiva med sagda band av Finaste idag :) Blev så glad! Neee...han fick inget tillbaka. Bara pussarna. Får ta igen försprånget i helgen ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Fast pussar ska man inte förringa! Speciellt inte från en sådan babe som du...