söndag 16 augusti 2009

Bajsring

Det blev utgång igår. Det blev sisådär 3/4 flaska rosé och en drink. Det hjälpte. Jag blev en glad partypingla, Älskling och vännen höjde ena ögonbrynet vars när jag vimsade omkring, pratig och glad. Dansade en massa. Trött idag. Ingen huvudvärk. Ska komma ihåg bettskenan framöver. Eller behövs den nu? Bara jag slappnar av på riktigt och vaknar en dag utan, så brukar den ge sig för ett gott tag framöver.

Borde träna för att säkert hålla huvudvärken på avstånd.
Är rätt nöjd med att pilla navellud och fnittra åt minnen från igår.

Ett mindre trevligt minne är från Mc där vi skulle ta en burgare på vägen. Behövde kissa och gick in på toa. Kikade på ringen och tänkte "Är den sliten eller är det där...lera? Eller nej...Det där är bajs."

Behövde gå, täckte allt med masa papper, gjorde vad jag behövde på avstånd. Hade lite svårt att skaka äcklekänslan av mig dock. Hur full kan en männsika bli? Hur dum kan en männsika bli? Hur äcklig kan en männsika bli? Jag har aldrig lyckats med något dylikt. Fattar inte hur någon annan kan om det inte var meningen. Satans äckel.

Inga kommentarer: