söndag 9 augusti 2009

Sakta vi gå genom stan? Pffft!

Träningsvärk sedan sista styrkepasset har lett till tandgnisslan, som lett till huvudvärk som lett till dålig sömn. Fan. Men jag kan kanske skylla på de där två fullpackade blå påsarna från Ikea i fredags också? Hur som: Joggade ner till stationen och hämtade cykeln efter gårdagens tur. Lite skumt att jogga genom stan, även om jag inte direkt tog shoppinggatorna och fast det var söndag och lite folk ute. Behöver jag göra sdet igen får jag ta en lite lugnare, alternativ rutt där det finns fler joggare. Man vill ju inte vara alldeles ensam ;-)
  1. Löpning, 2,5 km
  2. Cykling 3,5 km
  3. Situps (60 raka, 60 vä/hö)
  4. Armhävningar (5 tå + 10 knä x 2)
  5. Plankan (90s tå, 15s knä)
  6. Axelrullningar (6 x 16 x 3)
  7. Biceps (6 x 12 x 3)
  8. Axellyft (6 x 8 x 3)
  9. Tricepskick (6 x 12 x 3)
  10. Axelrotation (6 x 7 x 3)
Axelrotation har jag fått minska på. Den har varit väl tung och jag vill inte riskera att trycka till axlarna mer när jag redan har träningsvärk. Hellre mjuka upp & underhålla musklerna då. Jag är darrig nog så det räcker nu iaf.

Inga kommentarer: