fredag 21 augusti 2009

Skulle jag prövat min vänsterkrok?

Box idag! Det blev många armövningar, nästan ingen mage (förutom att man är tvungen att hålla den spänd konstant i 45 minuter) och begränsat med rumpa/ben. Ser fram emot att se var jag kommer att ha träningsvärk imorgon :-D

Efter jobbet traskade jag 2,5 km till bilverkstaden för att hämta min nyservade bil, vilken jag lämnade i torsdags morse. På så sätt skulle de ha två dagar på sig att göra en halv dags jobb. Snällt, tyckte jag. (Och bra eftersom jag försov mig i morse). Det tog mig 18 minuter att gå sträckan, så jag pinnade visst på rätt rejält. 8,3 km/h. Jag förstår nu varför folk klagar på att jag går fort. Man brukar säga att normal takt är 5-6 km/h...

Hur som, så hade de inte ens börjat på min bil. De hade inte tittat åt den en gång, så killen i mottagningen bad om ursäkt och gav mig nycklarna till en fransos. "Hur funkar det med försäkring och så om jag krockar?" frågade jag.

Inga kommentarer: