fredag 14 januari 2011

Making up for cookies

Lyckades komma upp idag, har ätit frukost och klätt mig. Nu ska jag bara lyckas komma iväg i tid till spinningen också. Lillsnufsan ligger och sover, men det närmar sig tre timmar sedan hon åt, så det är bara en tidsfråga innan hon vaknar och vill ha påfyllning.

I går kom vi upp lite senare än de två förra morgnarna.Vi hann inte heller med någon middagslur: Resultatet: Semlan somnade gott på kvällen, men jag var övertrött och kunde inte somna. Idag får det definitivt bli middagslur efter träningen! En spenatpaj står och väntar i kylen på att ätas till lunch, en banan ligger och väntar i träningsväskan på att ätas direkt efter passet. Efter core-passet hade jag hoppats på en drickyoghurt från gymmets cafeteria, men det enda de hade var godis och proteinbars. Eftersom jag har för mig att man inte ska äta proteinbars när man ammar (eller är det när man är gravid) blev det ett snickers. Smaskigt, men inte riktigt värt risken att det sätter sig på tvären i blodbanor och på rumpan. Men, men. När Semlan ville äta för andra gången på en timme, så gjorde det att jag kunde klara mig en stund till utan lunch, så helt dåligt var det inte ur det korta perspektivet, iaf.

Inga kommentarer: