fredag 14 januari 2011

Mammaspinning

30 minuter spinning (i realiteten ca 20) och lika lång styrka (med stretch) då det blev hopp och situps. Jag frågade ledaren om hoppen, vilket ledde till massivt googlande efteråt, men hittade inget entydigt. Att jag för första gången sedan förlossningen (vad jag vet) läckte urin efter core mamma räckte för att jag skulle strunta i hoppen och även om mina magmuskler verkar ha gått ihop och det borde vara OK med situps, så avskyr jag övningen och gör alla gånger hellre plankan. Jag blev tokyr när vi gick från spinningen i en sal till styrkan i en annan och fick lägga mig ner en stund. Obehagligt! Antar att tre pass senaste veckan (lör-fre), plus en massa promenerande blivit lite för mycket för mig. Det är nu under 1½h sedan jag åt lunch och jag är redan tokhungrig. Ska gå och jaga upp lite nötter, tror jag.

Inga kommentarer: