måndag 5 maj 2008

Alla snubbar vill ju vara katt


Idag har jag gjort min medmänskliga plikt och lämnat blod. 472 gram har jag blivit av med. Passar bra när det är invägning imorgon...

I och med blodgivningen får jag inte träna idag som planerat, men jag ska på massage istället. Ska bli toknice! Det får bli träning imorgon. Sannolikt styrka.

I skrivande stund håller älskling på att köpa Wii Fit, så nu kommer man inte undan, fast man inte orkar ta sig till gymmet. Frågan är om det är arbetstimmarna som kommer att öka, eller träningstimmarna... Just ikväll tror jag vi kommer att slåss om den nya leksaken. Vågar nästan sätta en slant på det t.o.m. ;-)

Bilden kommer från www.geblod.nu

2 kommentarer:

Blondie sa...

Åh du måste berätta mer om ert senaste äventyr. Är det så bra som jag tror att det är?

Milkyleaks sa...

Du får ge mig ett par dagar för att utvärdera det :-)