torsdag 29 maj 2008

Lite ljusare

Mot förmodan har jag tränat idag. Veckans sömn har varit värdelös, likaså maten. Idag är första dagen på veckan som jag ätit en riktig frukost, men inte ätit något skräp. Gissningsvis för att både frukosten och lunchen var bättre än de andra dagarna.

Eftersom eftermiddagens möte var förlagt till en annan lokal än där mitt kontor är passade jag på att ta en promenad i solen. Svettigt men härligt att få komma ut innan kvällen kom. Sen skulle jag tillbaka drygt halva sträckan till gymmet, men det gör ju inget. Mådde jättebra hela passet, till skillnad från de senaste två gångerna. Borde räknas som framgång :-)
  1. 2,4 km rask promenad (Blåsor förvärvades tyvärr under trampdynorna, men inget farligt).
  2. Möte
  3. 1,3 km rask promenad (I löpskorna)
  4. Löpband
    • 1 km 5:12
    • 2 km 10:24
    • 3 km16:13
    • 4 km 22:15
    • 5 km 28:10
  5. 5 km sittcykel
Min pulsklocka strulade hela löpturen. Undrar om livslängden börjar gå mot sitt slut? Den har trots allt 7 år på nacken, även om den bara periodvis har varit välanvänd.

Inga kommentarer: