torsdag 22 maj 2008

Mål

Har jag sagt att mina höftben hittat fram? Insåg det när jag köpte ett par nya jeans där några nitar i linningen hamnade under bältet och kom i kläm mellan det och höftbenen. Lite stolt över att ha fått små blåmärken där faktiskt. För att jag numera KAN ;-) Har funderat på om jag inte ska ta en jämförelsebild till den jag lade upp i januari. Ångrar att jag inte tog från sidan då också, för även om skilnaden inte är gigantisk, så finns den där. Peppar på mig själv för glatta livet med hjälp av det, för ännu så länge är det mer fett än muskler (och en hel del gropar) på armar och lår. Dessutom är vare sig styrkan, eller konditionen, i närheten av vad jag hade önskat.

Jag vill klara av att göra minst 3 x 10:
  • Chins och dips med egen vikt
  • Armhävningar på tårna
  • Jack-knife sit-ups

Samt att på 5 km nå tiderna:
1 km - 5:10
2 km - 10:30
3 km - 16:00
4 km - 21:30
5 km - 27:00

Inga kommentarer: