onsdag 7 maj 2008

Jag ska OSA hela natten, OSA hela da'n

Idag blev det styrka!

Massören påstod när jag träffade honom i måndags, att mina muskler under skulderbladen inte var så stora, så det blev fokus på rygg idag:
  1. 1,3 km rask promenad till gymet
  2. Bakvända Flies (30 x 12 x 3) Fantastiskt bra övning! Kommer åt den där lilla och Lattimus Dorsi.
  3. Flies (40 x 11 x 3)
  4. Chins (141-88=53 x 12 x 3)
  5. Dips (141-88=53 x 12 x 3)
  6. Axelrotation (3 x 12 x 3)
  7. 15 minuter p löpband, 2,5 km
  8. 15 minuter på sittcykel, 5 km
Gick lätt upp i puls, men svårare ner idag än vanligt. Hade ont i halsen igår, men kände mig ok idag, så jag gick iväg. Dessutom behövde jag något med action när hela arbetsdagen gick åt till väntan på arbete som ska komma in, men aldrig verkar göra det... Deadline verkar kvarstå trots en månads försening och en kvaddad tidplan. Får se hur det känns i kroppen i morgon. Är jag på väg att bli sjuk borde jag känna det tydligt imorgon. Hoppas inte! Bröllop på lördag för vännerna, och jag har massor med saker att göra tills dess! Gå till postlådan är en av dem :-)

Inga kommentarer: