fredag 25 april 2008

In this room, time enters a no-passing zone.

Jag börjag få lite panik över att det snart gått en månad sedan förlovningen, utan att vi börjat prata om bröllopet. Samtidigt är många saker on-hold i och med att det varit mycket för oss båda på jobbet, diverse aktiviteter kring några vänners bröllop och på grund av CSN-strul. Älskling föreslog att vi skulle demonstrera mot CSN på första maj och jag tyckte det lät som en god idé ;-) Min inre bridezilla skriker på värsta Gundemanér att jag måste skynda, och frågar mig varje gång jag ska köpa något om jag inte ska spara pengarna istället. Vi har inte bestämt datum än, så det finns väl ingen orsak till panik, men det är som att veta att det finns massor att göra på jobbet att göra, samtidigt som man sitter fast i kö på motorvägen på väg dit och inte ens vet vad det är som stoppat upp trafiken.

Inga kommentarer: