tisdag 8 april 2008

Jag, jag, jag!

Jag är: Nytränad och hungrig fast jag ätit kvällsmat.
Jag är inte: Tillbaka på min vikt pre-London än.
Jag tycker om: Älskling.
Jag tycker inte om: Att det finns folk på mitt jobb som beter sig som om de hade en pinne upp i röven.
Jag vill ha: Nytt jobb.
Jag vill inte ha: Mindre dallrig mage och dito fettknöggliga armar och lår.
Jag har: Jobbat, tränat, rensat kattlådan, tömt och satt i diskmaskinen och bäddat sängen inför kvällen.
Jag har inte: Gått ner med resväskan i källaren, eller med returpappret till återvinningen. Sy i två knappar behöver jag också göra.
Jag vet: Att imorgon ska jag på Rufus Wainwright.
Jag vet inte: Vilken fyllnadsgrad jag kommer att uppnå på sagda konsert, men den får inte vara värre än att jag kan köra bil torsdag morgon kring 9.

Inga kommentarer: