onsdag 9 juli 2008

Shorts

Väcktes en halvtimme tidigare än väntat av spikande grannar. Försökteignorera det, men fick ge upp. Fördfelen var att jag hann med en tidigare buss till gymmet, även om jag fick ta en pressbyråfrukost för att kunna göra det. Grov fralla med ost och skinka och en yalla är inte mycket sämre än min vanliga frukost.

Gymbygget verkar inte på något sätt närma sig slutet. Däremot uppenbarade sig en tankenöt av rang (eller...hmm...nej) när jag fick syn på en byggare med 2/3 överkropp och 1/3 underkropp. Såg han ut så på riktigt, eller var det så att han hade en ovanligt lång t-shirt och bar shortsen väl långt nere? Hur vågade han fylla fickarna så mycket?

Löpbanden lös fortfarande med sin frånvaro, men idag gjorde jag en fuling och stal till mig 5 km i nybörjargymmet. Ingen sade något och ingen verkade intresserad, och var någon det får den skylla sig själv som inte tog för sig. Jag bjuder på adrenalinet ilskan säkert bar med sig! Tänk så mycket bättre man kan prestera om man får en adrenalinkick ;-)
  1. Löpband
    • 1 km 5:31
    • 2 km 10:51
    • 3 km16:04
    • 4 km 22.46
    • 5 km 28:43
  2. 15 minuter sittcykel (5,10 km)
  3. 0,8 km Orbitrek (16:04)
Jag provade en proteinbar med lakrits/chokladsmak efter passet. Den smakade verkligen läskigt, så jag lär inte köpa den igen. Synd, för det kan vara en bra kombination.

Inga kommentarer: